با راه اندازی شبکه ملی اطلاعات اینترنت جهانی قطع نخواهد شد
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید

کد متحرک کردن عنوان وب

پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اموزش_ورزش فوتبال و آدرس francesc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 7
بازدید کل : 6729
تعداد مطالب : 16
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1



مشاهده جدول کامل ليگ برتر اسپانیا (لالیگا)
مشاهده جدول کامل ليگ برتر انگلیس
مشاهده جدول کامل ليگ برتر آلمان (بوندسلیگا)
مشاهده جدول کامل ليگ برتر ایتالیا سری آ

مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران
script type=text/javascript src=http://www.aryanpc.ir/tools/tv/tv.js> ابزاروبلاگ
فناوری و فوتبال
در راستای اگاه کردن داشجویان رشته فناوری اطلاعات وعلاقمندان به ورزش فوتبال
پنج شنبه 21 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 13:35 ::  نويسنده : حسین آرپناهی       

 

به نقل از باشگاه خبرنگاران , مهندس سهیل مظلوم کارشناس فناوری اطلاعات با بیان اینکه با راه اندازی شبکه ملی اطلاعات اینترنت جهانی قطع نمی شود , گفت : با راه اندازی شبکه ملی اطلاعات، اطلاعات مورد نیاز در داخل کشور از طریق این شبکه مبادله و بقیه نیازها از طریق اینترنت جهانی تامین می شود.

وی افزود: پائین آمدن ترافیک بین المللی به این معنی نیست که کاربر مجاز است با هر سرعتی از اینترنت استفاده کند و الزاما کاهش ترافیک بین المللی باعث افزایش سرعت نمی شود.
این کارشناس فناوری اطلاعات با تاکید بر اینکه در شبکه ملی اطلاعات کاربر کمترین نگرانی را از نظر کیفیت و سرعت دسترسی به سایت مورد نظر خود خواهد داشت گفت: زمانی که کاربر یک موضوع را در داخل کشور جستجو می کند اگر میزبانی و منابع سایت مورد نظر در داخل کشور باشد قطعا با سرعت بیشتری به سایت مورد نظر دسترسی پیدا خواهد کرد و چنانچه موضوع مربوط به سایت های خارج از کشور باشد با سرعت های تعریف شده برای اینترنت خارجی نیاز خود را تامین می کند.

نیازمند اصلاح و بازنگری تصمیمات غیر کارشناسی در حوزه اینترنت هستیم


مهندس مظلوم در ادامه با بیان اینکه تشکیل شورای عالی فضای مجازی فرصت مناسبی است تا تصمیمات غیر کارشناسانه ای که طی سال های گذشته در حوزه های مختلف فناوری اطلاعات بویژه اینترنت اتخاد شده است مورد اصلاح و بازنگری قرار گیرد اظهار داشت: تشکیل شورای عالی فضای مجازی این شرایط را فراهم می کند تا اصلاحات لازم در فضای مجازی به منظور جبران عقب ماندگی های کشور در حوزه های مختلف فناوری اطلاعات انجام شود.
وی در خصوص نارضایتی کاربران از پائین بودن سرعت اینترنت در کشور بیان داشت: پائین یا بالا بودن سرعت اینترنت رابطه معنا داری با تهاجم فرهنگی، امنیت فضای مجازی و مسائل اقتصادی ندارد؛ در واقع باید محیط سرمایه گذاری برای حضور بخش خصوصی مساعد شود.
وی تصریح کرد: با ورود بخش خصوصی در تمامی حوزه های فناوری اطلاعات و انجام سرمایه گذاری های لازم می توان محتواهای بسیار خوبی در فضای سایبر تولید نمود تا دیگر کاربران نیازی به استفاده و مراجعه به محتوهای سایت های بیگانه نداشته باشند.



<

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: